Electra op EVS 35 in Oslo en Flotauto in Parijs

7 jun 2022

Electra werd door Business France uitgekozen om het thema van de snelladers voor elektrische voertuigen in Oslo (13-15 juni) onder de aandacht te brengen. Het doel is de know-how van Franse bedrijven in deze innoverende en veelbelovende sector te bevorderen. Tegelijkertijd zal het bedrijf vlootbeheerders ontmoeten om zijn specifieke en unieke oplossingen voor te stellen op de Flotauto-bijeenkomsten in Parijs (16 juni).

Electra in de Franse delegatie op EVS 35, het internationale symposium voor elektrische voertuigen, in Oslo met Business France - HALL C - Stand C01-16A van 13 tot 15 juni 2022

Business France, in partnerschap met AVERE FRANCE en de automobielclusters, NEXT MOVE, PVF, ID4CAR en CARA, brengen de Franse aanwezigheid samen in een gezamenlijk paviljoen op EVS 35 OSLO NORWAY, het internationale symposium over elektrische voertuigen. Deze PAVILION FRANCE is een unieke gelegenheid om kennis te maken met een ecosysteem dat gewijd is aan elektromobiliteit en om deel te nemen aan technische conferenties op hoog niveau in het meest geavanceerde geografische gebied ter wereld over dit onderwerp.

In deze context zal Aurélien de Meaux, CEO van Electra, op 13 juni om 15.00 uur in de agora - zaal D een workshop leiden over het thema "Terminals, ja, maar dan wel snelle en betrouwbare terminals".

Electra zal vlootbeheerders ontmoeten op de Flotauto meetings Stand F24 op 16 juni

Deze tentoonstelling wordt voor één dag de ontmoetingsplaats voor alle spelers in het beheer van professionele voertuigen en mobiliteitsoplossingen.